Jak przepuszczać tylko firmowe adresy e-mail w formularzu?

contact-form-7-email (1)

Większość naszych klientów stanowią firmy z sektora B2B. Tworząc kampanię dla takich klientów, niestety często spotykamy się z problemem, kiedy formularze wypełniają osoby, które nie są nawet blisko bycia potencjalnym klientem.

Niesie to za sobą sporo negatywnych konsekwencji:

  • Kampanie są optymalizowane pod błędną grupę odbiorców
  • Marnowany jest czas handlowców
  • Tworzy się pozorny sukces (są leady, choć nie będzie z nich sprzedaży)

Dlatego postanowiliśmy w takich przypadkach blokować adresy e-mail, które pochodzą z bezpłatnych dostawców poczty (np. gmail.com, o2.pl, wp.pl).

Jeżeli wykorzystujesz WordPress wraz z Contact Form 7, to możesz pobrać gotową wtyczkę, która zablokuje również u Ciebie przesyłanie innych niż firmowe adresy e-mail.

Korzystasz z innych rozwiązań, a chcesz zabezpieczyć swoje formularze? Napisz do nas.

Łukasz Piwowar

Łukasz Piwowar

Od ponad 16 lat związany z technologią i marketingiem, od 12 lat zawodowo. Zaczynałem jako programista, aby następnie wejść w świat marketingu. Te doświadczenia pozwalają mi patrzeć na marketing z dwóch perspektyw – matematycznej oraz psychologicznej. W otaczającym świecie szukam wzorów i struktur, których zrozumienie pozwala mi na budowanie skutecznych rozwiązań, rozwiązywanie problemów czy dostarczanie nowych, kreatywnych pomysłów.