Większość naszych klientów stanowią firmy z sektora B2B. Tworząc kampanię dla takich klientów, niestety często spotykamy się z problemem, kiedy formularze wypełniają osoby, które nie są nawet blisko bycia potencjalnym klientem.
Niesie to za sobą sporo negatywnych konsekwencji:
- Kampanie są optymalizowane pod błędną grupę odbiorców
- Marnowany jest czas handlowców
- Tworzy się pozorny sukces (są leady, choć nie będzie z nich sprzedaży)
Dlatego postanowiliśmy w takich przypadkach blokować adresy e-mail, które pochodzą z bezpłatnych dostawców poczty (np. gmail.com, o2.pl, wp.pl).
Jeżeli wykorzystujesz WordPress wraz z Contact Form 7, to możesz pobrać gotową wtyczkę, która zablokuje również u Ciebie przesyłanie innych niż firmowe adresy e-mail.
Korzystasz z innych rozwiązań, a chcesz zabezpieczyć swoje formularze? Napisz do nas.