Prowadzenie
Social Media

Wykorzystamy potencjał mediów społecznościowych, aby rozwinąć Twój biznes.

28 miliony

Polaków korzysta z Social Mediów

2 godziny

Średnio Polacy codziennie poświęcają na korzystanie z mediów społecznościowych

2,9 miliony

Nowych użytkowników mediów społecznościowych w Polsce w ciągu roku

Dlaczego warto prowadzić social media?

W Polsce prawie 70% populacji korzysta z mediów społecznościowych. W tej liczbie kryje się ogromny potencjał – wśród tych użytkowników znajdują się Twoi przyszli klienci. Pomyśl tylko, że średnio spędzają oni 2 godziny dziennie na przeglądaniu Facebooka, Instagrama i innych platform, skanując treści, reagując na posty. To nic innego, jak codzienna wędrówka przez gęstą dżunglę informacji.

Jak więc pojawić się na ścieżkach, którymi podążają potencjalni klienci i przykuć ich uwagę? Kluczem jest tworzenie treści, które zwracają na siebie uwagę jak dobrze oznakowane ścieżki w dżungli, będąc łatwo zauważalnymi i kierującymi do Twojej marki. 

Dlatego przebijemy się przez informacyjny gąszcz, aby zwiększyć widoczność Twoich social mediów i zaangażowanie odbiorców. 

Facebook

Ponad 26 000 000 użytkowników

Instagram

Ponad 15 000 000 użytkowników

TikTok

Ponad 13 000 000 użytkowników

LinkedIn

Ponad 5 000 000 użytkowników

Problemy, które pomagamy rozwiązać

Małe/brak zasięgów

Twoje profile w social mediach odwiedza niewiele osób, a jeszcze mniej pozostawia po sobie jakiś ślad w postaci lajka, komentarza, czy udostępnienia.

Brak świadomości marki

Twoja grupa docelowa codziennie przegląda media społecznościowe, ale wciąż nie wie o istnieniu Twojej marki. 

 

Brak wiedzy o swojej grupie odbiorców

Wiesz wszystko o swoim produkcie, czy usługach, ale nadal nie jesteś pewien, komu chcesz je sprzedać. 

Niespójna komunikacja

Chcesz, aby Twoje social media dawały wartość i były ciekawe, ale to, co tworzysz i gdzie udostępniasz, jest nietrafione? Na Twojej ścieżce pojawiają się przypadkowe osoby, które nie są Twoją grupą docelową?

Brak zaangażowania odbiorców

Nawet gdy publikujesz treści, próbując skierować swoją grupę docelową na swoje konto, tylko mała część wykazuje zainteresowanie i zaangażowanie, a reszta szybko zbacza ze ścieżki. 

Nieznajomość działań konkurencji

Nie śledzisz działań konkurencji, przez co jest krok przed Tobą, wkraczając na Twoją ścieżkę i zabierając Ci potencjalnych klientów. 

Brak czasu

Masz mnóstwo obowiązków związanych z prowadzeniem marki, a publikowanie postów, to ostatnia rzecz na Twojej liście, o ile w ogóle się na niej znajduje. 

Co wchodzi w ramach usługi?

01

Analiza Twojej firmy

Zaczynamy od podstaw — zrozumienia Twojego biznesu, jego celów oraz misji. Pozwoli nam to dostosować strategię do specyfiki Twojej działalności.

02

Analiza grupy docelowej

Dowiemy się, kto jest Twoją grupą docelową, co ją motywuje i co skłania ją do podjęcia działań.

03

Analiza konkurencji

Zrozumienie działań konkurencji, przeanalizowanie jej strategii i działań pozwoli nam zapewnić Ci przewagę.

04

Dobór kanałów komunikacji

Wybór odpowiednich kanałów komunikacji stanowi kluczowy element. Określimy, gdzie Twoja marka powinna być obecna, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów.

05

Opracowanie lejków contentowych

Stworzymy efektywne ścieżki komunikacyjne, które zamienią zwykłych użytkowników w lojalnych klientów.

06

Stworzenie strategii

Każdy post będzie elementem przemyślanej strategii, mającej na celu zwiększenie zasięgu, zaangażowania i konwersji.

07

Stworzenie kreacji

Niebanalne kreacje pomogą zwiększyć świadomość i  zaangażowanie Twojej grupy docelowej. 

08

Monitorowanie i analiza działań

Zrobimy wszystko, aby Twoje Social Media stale przynosiły wartość Twojej firmie. Dlatego na bieżąco analizujemy działania i dostosowujemy strategię. 

09

Raportowanie

Dostarczamy regularne raporty, abyś miał pełny wgląd do efektów naszych działań i mógł śledzić postępy.

Jak prowadzimy Social Media?

buyer

Spersonalizowane rozwiązania

Aby przyciągnąć do siebie swoich potencjalnych klientów, potrzebujesz trafić na ścieżki, którymi podążają. Jednak to nie jest tylko zadanie Twojej marki — konkurencja nie śpi i również ma taki cel. Dlatego przygotujemy dokładną analizę, dzięki której dowiemy się, z jakich kanałów korzysta Twoja grupa docelowa i jak dostać się do niej przez gąszcz innych profili, w tym tych konkurencji.

social media icon

Wartościowe kreacje

Gdy już dowiemy się, którędy powinna przemierzać Twoja marka, aby spotkać swoich potencjalnych klientów, zrobimy wszystko, aby przyciągnąć ich uwagę za pomocą angażujących i wyróżniających się kreacji. Stworzymy teksty i grafiki, które zapadną im w pamięci na tyle, że będą chcieli wracać do Twojej marki.

kpi

Analiza działań

Nasza praca nie kończy się po opublikowaniu treści. Regularnie monitorujemy efekty naszych działań, analizujemy dane i dostosowujemy strategię, by social media Twojej firmy wciąż przyciągały Twoją grupę docelową.

tresci

Raportowanie

Dbamy o to, abyś był zawsze na bieżąco z wynikami naszych działań. Regularnie dostarczamy raporty, które prezentują osiągnięcia i postęp w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych. Z nami wszystko masz pod kontrolą. 

Rozpocznij budowanie spektakularnych zasięgów

Możemy stworzyć dla Ciebie spójny marketing w wielu punktach styku z Twoją marką. W tym w social mediach. Dlatego, jeśli chcesz zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy i tym samym zwiększyć aktywność i zaangażowanie na swoich social mediach, wypełnij formularz kontaktowy.

Odbędziemy krótką rozmowę, podczas której poznamy Twoje oczekiwania, przedstawimy Ci szczegóły współpracy i omówimy pierwsze kroki związane z prowadzeniem mediów społecznościowych.

Dominik Kumala

Founder MOVES

Wypełnij formularz

Często zadawane
pytania

Co to jest lejek marketingowy?

Lejek marketingowy to model, który ilustruje ścieżkę klienta od pierwszego kontaktu z Twoją marką aż do zakupu.

Dlaczego lejki marketingowe są ważne?

Lejki pomagają dostosować działania marketingowe do rzeczywistości, czyli do tego, w jaki sposób Twój potencjalny klient kupuje.

Jak mierzyć skuteczność lejka marketingowego?

Dla każdego etapu należy wyznaczyć odpowiednie KPI, czyli wskaźniki efektywności, które następnie monitorujesz. Nawet w Excelu.

Dla kogo są lejki marketingowe?

Dla każdego biznesu. Nie ważne czy sprzedajesz w sektorze B2B, czy B2C. Lejki marketingowe pozwalają budować skuteczny marketing.