Pomagamy generować kaloryczne leady dla usług B2B

Pomagamy firmom B2B w generowaniu leadów, wykorzystując do tego różne typy działań. Cold mailing, webinary, reklamy i inne. Dzięki temu zapełnisz proces sprzedaży gotowymi do zakupu leadami. 

Pomagamy generować  kaloryczne leady dla usług B2B

Pomagamy firmom B2B w generowaniu leadów, wykorzystując do tego różne typy działań. Cold mailing, webinary, reklamy i inne. Dzięki temu zapełnisz proces sprzedaży gotowymi do zakupu leadami. 

Generowanie kalorycznych leadów dla usług B2B

Pomagamy firmom B2B w generowaniu leadów, wykorzystując do tego różne typy działań. Cold mailing, webinary, reklamy i inne. Dzięki temu zyskujesz skuteczne źródło pozyskiwania nowych klientów.  

Dominik Kumala

Founder & MOVES Leads Accelerator Expert
dominik@moves.pl
Poznajmy się na LinkedIn

Łukasz Piwowar

Founder & MOVES Tech Harmony Creator
lukasz@moves.pl
Poznajmy się na LinkedIn

Wypełnij formularz, aby otrzymać ofertę




    Wysyłając swoje dane wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie zgodnie z polityką prywatności. Administratorem Twoich danych będzie MOVES Sp. z o.o., ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków, NIP: 6793243320

    Czym jest generowanie leadów?

    Usługa generowania leadów polega na pozyskiwaniu zapytań od potencjalnych klientów. Wykorzystujemy do tego różne metody, szukając tych, które są najskuteczniejsze pod względem wartościowych leadów, a nie ich ilości. Oznacza to tylko, że skupiamy się na jak możliwe największym zwrocie z inwestycji. Otrzymujesz możliwość znalezienie dla siebie najlepszego źródła leadów w jednym miejscu, bez konieczności zatrudniania wielu ekspertów. Zamknęliśmy naszą usługę w jednym pakiecie, gdzie łącznie pracuje dla Ciebie 5 specjalistów – copywriter, performance ads specialist (reklamy), grafik, developer i projekt menadżer.

    Problemy, które pomagamy rozwiązać

    Zbyt mało leadów w procesie zakupowym

    Rosnący budżet marketingowy bez większych efektów

    Spora ilość leadów, która nie przechodzi etapu kwalifikacji w procesie zakupowym.

    Jak wygląda generowanie leadów?

    Ze względu na to, że metod jest całkiem sporo, to sam proces pozyskiwania zapytań dostosowujemy do grupy docelowej, którą chcesz pozyskać. Najczęściej wykorzystujemy kilka źródłem, bo z doświadczenia wiemy, że potrafią się wspierać, co znacznie wpływa na wyniki. Ostatecznie najważniejsze jest to, aby odnaleźć skuteczne źródło, które pozwoli na pierwszy zwrot z inwestycji, a następnie dokładać kolejne elementy, które zwiększą skalę. Skąd wiemy, które źródło warto wybrać? Takie informacje wyciągamy z Buyer Persony i wielu testów A/B różnych reklam czy stron.

    W jakich obszarach pomagamy przy generowaniu leadów?

    01

    Płatne reklamy

    Dobieramy odpowiedni kanał (Facebook, Google, YouTube, Bing, Instagram czy nawet TikTok) i tworzymy plan działania, który zawiera różne formaty reklamowe. Następnie przygotowujemy całą kampanię od A do Z.

    02

    Landing Page

    To nierozłączny element generowania leadów, szczególnie przy płatnych reklamach. Opracowujemy na podstawie Buyer Persony, strukturę, treści, projekty graficzne i wdrażamy stronę.

    03

    Content marketing i lead magnety

    Budujemy treści, które stają się skutecznym źródłem generowania leadów. Jest to podejście długoterminowe, ale również skuteczne, które potrafi zmniejszyć koszty pozyskiwania klientów przez płatne reklamy, czy inne metody.

    04

    Cold mailing

    Przy wykorzystaniu cold mailingu pozyskujemy dla Ciebie leady, stawiając na to, aby docierać do wybranych przez Ciebie osób np. HR, Dyrektorzy czy członkowie zarządu.

    05

    Automatyzacje marketingowe

    Budujemy automatyzacje, które pozwalają np. na dostarczanie leadów wprost do Twojego CRM’a. Tworzymy różne systemy w połączeniu z AI jak np. zbieranie informacji ze strony leada przez ChatGPT. Jedyne co nas ogranicza to wyobraźnia i brak procesów.

    Zacznij generować kaloryczne leady B2B

    Podczas bezpłatne rozmowy, sprawdzimy, czy i jak możemy Ci pomóc. Damy Ci już pierwsze wskazówki jak możesz generować leady, a gdy zechcesz, to prześlemy Ci ofertę. 

    Jak będzie wyglądać Twoja współpraca z nami?

    Wstępny warsztat

    Pierwszym krokiem jest warsztat, podczas którego dokładnie poznamy Twoją firmę, wstępnie określimy Buyer Personę (chyba że już ją masz) oraz określamy cele. Sprawdzamy też, jak działa obecnie Twoja firma czy jakie były wyniki obecnych działań. Na tej podstawie formułujemy wstępne wnioski. Dzięki temu mamy pewność, że rozumiemy się co do zakresu prac i celu. 

    Opracowanie dokładnego planu

    Na podstawie przeprowadzonego warsztatu przygotujemy plan prac i udostępnimy Ci narzędzie do zarządzania projektem (ClickUp). To da Ci bieżący wgląd w naszą pracę. Podczas kolejnego spotkania prezentujemy nasz plan, zbieramy uwagi i wprowadzamy ewentualne poprawki. Dzięki temu zyskujemy gotowy plan do wdrożenia. 

    Wdrożenie planu

    Rozpoczynamy działania, zapewniamy cykliczne spotkania statusowe jak i przygotowujemy odpowiednie raporty z realizacji zadań. Weryfikujemy nasze hipotezy, sprawnie wdrażamy zmiany i dążymy do wygenerowania pierwszych wartościowych leadów. 

    Optymalizacja działań

    Na bieżąco weryfikujemy skuteczność naszych działań i wprowadzamy odpowiednie zmiany. Dzięki temu pozyskujemy dla Ciebie jakościowe leady w możliwie najmniejszym koszcie.

    Ile kosztuje generowanie leadów?

    Tworzymy plan działania dopasowany do Twojej firmy, dlatego wycenę przygotowujemy po wstępnej rozmowie. Nie jest to pudełkowa usługa, która zakłada zrobienie X, Y czy Z. Naszym celem jest wypracowanie rozwiązań, które działają, które generują wartościowe leady. Na nasze usługi najczęściej decydują się małe i średnie firmy jak i większe przedsiębiorstwa. Dokładny koszt możemy Ci przedstawić po wstępnej rozmowie, wystarczy, że wypełnisz formularz. 

    Kto jest autorem kursu?

    Pewnie zadajesz sobie pytanie kim jestem i czy moja wiedza jest rzeczywiście warta uwagi? Odpowiem Ci na to pytanie klasycznie. To zależy. Każda firma jest inna, każdy produkt czy usługa to co innego, tak samo jak grupa docelowa. 

    Uważam, że nie istnieje złoty środek na wspaniały marketing B2B, który powielany 1:1 będzie działał w każdej firmie, ale wierzę w to, że zbudowanie solidnych fundamentów i bieżąca praca nad tym co nie działa — jest odpowiednią drogą. 

    Jestem właścicielem Multiagencji ubezpieczeniowej, którą zbudowałem sam od zera, bez pomocy, bez doświadczenia. Współtworzę Agencję Marketingową MOVES i biuro rachunkowe LinkTAX, w każdej z tych firm jestem głównie odpowiedzialny za rozwój marketingu i każda z tych firm funkcjonuje w obszarze B2B. 

    Będę dzielił się z Tobą moim praktycznym doświadczeniem. Zdobytym przez ostatnie lata, rozwijając swoje firmy i pracując dla klientów.

    Zacznij generować  kaloryczne leady B2B

    Podczas bezpłatne rozmowy, sprawdzimy, czy i jak możemy Ci pomóc. Damy Ci już pierwsze wskazówki jak możesz generować leady, a gdy zechcesz, to prześlemy Ci ofertę. 

    Dominik Kumala

    Founder & MOVES Leads Accelerator Expert
    dominik@moves.pl
    Poznajmy się na LinkedIn

    Łukasz Piwowar

    Founder & MOVES Tech Harmony Creator
    lukasz@moves.pl
    Poznajmy się na LinkedIn

    Wypełnij formularz, aby otrzymać ofertę





      Wysyłając swoje dane wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie zgodnie z polityką prywatności. Administratorem Twoich danych będzie MOVES Sp. z o.o., ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków, NIP: 6793243320