Content
Marketing

Podziel się wartościową treścią i pomnóż liczbę lojalnych klientów.

Czym jest content marketing?

Content marketing to nie tylko sposób na przyciągnięcie uwagi. To budowanie relacji z potencjalnym klientem opartej na zaufaniu i ugruntowanie wizerunku marki jako autorytetu w branży. Wysokiej jakości treści przyciągają i utrzymują uwagę odbiorców, natomiast słaba jakość lub jej brak to stracona szansa na zbudowanie długofalowej, wartościowej współpracy.

Pamiętaj, że w content marketingu nie chodzi tylko o publikowanie treści. Chodzi o tworzenie treści, które mają znaczenie — dla Twojej marki i dla Twoich klientów.

Problemy, które rozwiązujemy, tworząc skuteczny content

Brak wartościowych treści

Nie masz czasu na to, aby tworzyć content. Cały czas są ważniejsze rzeczy do zrobienia, dlatego tę kwestię pozostawiasz na samym końcu swojej „to do list”.

Tworzysz content, ale nie daje on efektów

Wymyślasz, kreujesz, publikujesz. Zajmuje Ci to mnóstwo czasu, ale nie przynosi oczekiwanych wyników.

Małe zaangażowanie odbiorców

Content, który tworzysz, zderza się z wielką, wirtualną ścianą. Masz wrażenie, że i tak nikt go nie konsumuje. Brak interakcji odbiera Ci motywację do regularnej publikacji.

Grupa docelowa nie wie, że Twoja marka istnieje

Dajesz od siebie mnóstwo wiedzy, chcesz zbudować pozycję eksperta, ale Twoich potencjalnych klientów i Twoją markę dzielą liczne internetowe ścieżki. Twoja grupa docelowa nawet nie wie, jak do Ciebie trafić.

Niska widoczność w wyszukiwarce

Publikujesz, poświęcasz swój czas i inne zasoby, ale Twoja strona nawet nie jest widoczna na pierwszych stronach wyszukiwarki.

Złe doświadczenia z podwykonawcami

Wiesz, jak content marketing jest ważny, jednak po zleceniu go na zewnątrz czujesz rozczarowanie. Podwykonawca, który miał stworzyć dla Twojej marki angażujące treści, nie wywiązał się z obowiązku.

Dlaczego content marketing jest ważny?

Na każdym kroku spotykasz content. Wpisując frazy w wyszukiwarkę, natrafiasz na różnorodne materiały — artykuły, wideo, infografiki, czy e-booki.

Gdy szukasz informacji, nie tylko czytasz lub oglądasz; dokonujesz oceny. Wartościowa treść pozytywnie wpływa na Twoje postrzeganie marki, podczas gdy niewystarczająca zawartość może odstraszyć Cię na stałe. Raczej już więcej nie sięgniesz po treści danej marki. A ta firma właśnie straciła potencjalnego klienta.

Teraz już wiesz, dlaczego tak ważne jest to, aby content marketing dla Twojego biznesu był dopracowany i wartościowy dla odbiorcy.

0 %
Tyle użytkowników regularnie czyta wpisy na blogach.
0 %
Tyle osób kupuje produkt po przeczytaniu wpisu na blogu, na jego temat.
0 x więcej
Tyle leadów generuje content marketing w porównaniu do tradycyjnego marketingu.

Jakich efektów możesz spodziewać się, gdy stworzymy dla Twojej firmy skuteczny content?

01

Rozpoznawalność marki

Stworzymy content, który przemówi bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów, zapadając w ich pamięć i wyróżniając Cię na tle konkurencji.

02

Wizerunek eksperta

Dostarczamy wartościowe, merytoryczne treści, dzięki którym Twoja marka będzie postrzegana jako autorytet w branży.

03

Przewaga konkurencyjna

Oryginalne i angażujące treści pozwolą Twojej marce zbudować silną pozycję na rynku. Z nami zawsze będziesz krok do przodu, wykorzystując moc contentu.

04

Zaufanie i lojalność klientów

Fundamentem, na którym opierają się długotrwałe i lojalne relacje z klientami. Dlatego content, który przygotujemy, będzie narzędziem budowania głębokich więzi – grupa docelowa poczuje się wysłuchana i zrozumiana.

05

Większe zasięgi organiczne

Dzięki optymalizacji SEO i atrakcyjności treści organicznie zwiększymy zasięg Twoich publikacji. Więcej osób trafi na Twoją markę, co automatycznie przełoży się na wzrost świadomości wśród potencjalnych klientów.

06

Wyższa konwersja i sprzedaż

Każdy element contentu będzie zaprojektowany tak, aby nie tylko informować, ale również zachęcać do działania. Skupiamy się na konwersji, przekuwając zainteresowanie w realne wyniki sprzedażowe.

W jaki sposób go tworzymy?

buyer

Analiza aktualnej sytuacji

Dowiemy się dla kogo tworzyć content. Poznamy preferencje Twoich klientów, ich problemy, wyzwania i obiekcje. 

tresci

Opracowanie strategii

Nie tworzymy contentu, aby był. Korzystając z naszych zasobów, budujemy mapy contentowe, dokładnie planujemy każde działanie, wybieramy kanały i sposoby dotarcia w taki sposób, aby Twoja marka stale rozwijała się i zdobywała nowe leady. 

eye

Tworzenie

Mając niezbędną wiedzę i dokładnie opracowaną strategię, tworzymy content. Wartościowy, dopracowany i chwytliwy. Taki, który buduje autorytet i zaufanie. Taki, który przyciąga nowych klientów i sprawia, że obecni stają się lojalnymi ambasadorami Twojego biznesu. Taki, który zwiększa rozpoznawalność marki i generuje konwersje. 

landing

Dystrybucja

Gdy już mamy wszystko gotowe, zajmujemy się dystrybucją contentu w odpowiednich kanałach komunikacji. Dostarczamy content tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa, a przy tym dbamy o regularność, aby zapewnić Twojej marce jak najlepsze wyniki. 

kpi

Analiza efektów

Aby osiągnąć oczekiwane efekty, stale analizujemy i optymalizujemy nasze działania. Marketing jest dynamiczny, a content marketing jeszcze bardziej. Chcemy, by Twoja marka pozostawała na fali, dlatego dostosowujemy strategię do pojawiających się trendów, virali i topowych tematów. Klikalność musi się zgadzać.

Jakiego rodzaju content możemy przygotować?

Zanim stworzymy content, najpierw porozmawiamy o tym, co jest dla Ciebie ważne. Sprawdzimy, jakie efekty dawały Twoje dotychczasowe rozwiązania i zastanowimy się nad tym, co można poprawić lub całkowicie zmienić. Analiza dotychczasowych działań da nam jasny obraz tego, co przynosiło sukcesy, a co okazało się nietrafione.

Następnie skupimy się na dostosowaniu strategii treści, aby lepiej odpowiadała na potrzeby Twojej marki i Twoich klientów. Będziemy szukać idealnego balansu między tym, co jest autentyczne dla Twojej marki, a tym, co rezonuje z Twoją grupą docelową. Dopiero wtedy przejdziemy do tworzenia treści, które będą nie tylko przyciągać uwagę, ale też budować długoterminową wartość dla Twojego biznesu.

Artykuły na bloga

Napiszemy artykuły, które nie tylko zwiększą widoczność w wyszukiwarce, ale również wysokość konwersji.

Treści na stronę

Twoja strona potrzebuje nowych, lepszych tekstów? Pozwól nam się tym zająć. Stworzymy copy, które da realny efekt.

Newsletter

Napiszemy artykuły, które nie tylko zwiększą widoczność w wyszukiwarce, ale również wysokość konwersji.

Case Study

Twoja strona potrzebuje nowych, lepszych tekstów? Pozwól nam się tym zająć. Stworzymy copy, które da realny efekt.

Webinar

Zadbamy nie tylko o merytoryczną część webinaru, ale również techniczną. Wspólnie zorganizujemy wydarzenie, które zbierze odpowiednio stargetowaną widownię!

Grafiki i video

Zaprojektujemy dla Twojej marki angażujące grafiki lub stworzymy ciekawe video. Dzięki temu pokażemy grupie docelowej, dlaczego warto wybrać Twoje produkty lub usługi.

Rozpocznij tworzenie
spójnego contentu

„Content is King” – te słowa Billa Gatesa z 1996 roku są nadal aktualne. A nawet bardziej niż dotychczas były. Rola treści online wciąż rośnie, a ich znaczenie dla sukcesu biznesowego jest niezaprzeczalne. Nie lekceważ tej siły – pozwól nam stworzyć content, który wyróżni Twoją markę.

Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wspólnie opracujemy strategię content marketingu dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Dominik Kumala

Founder MOVES

Wypełnij formularz

Często zadawane
pytania

Co to jest lejek marketingowy?

Lejek marketingowy to model, który ilustruje ścieżkę klienta od pierwszego kontaktu z Twoją marką aż do zakupu.

Dlaczego lejki marketingowe są ważne?

Lejki pomagają dostosować działania marketingowe do rzeczywistości, czyli do tego, w jaki sposób Twój potencjalny klient kupuje.

Jak mierzyć skuteczność lejka marketingowego?

Dla każdego etapu należy wyznaczyć odpowiednie KPI, czyli wskaźniki efektywności, które następnie monitorujesz. Nawet w Excelu.

Dla kogo są lejki marketingowe?

Dla każdego biznesu. Nie ważne czy sprzedajesz w sektorze B2B, czy B2C. Lejki marketingowe pozwalają budować skuteczny marketing.