Budowa
stron internetowych

Stworzymy dla Twojej marki stronę internetową, która zatrzyma odwiedzających na dłużej i zachęci ich do skorzystania z oferty. 

Na czym polega budowa stron internetowych?

Strona internetowa ma pełnić liczne funkcje — dostarczać informacji, prezentować produkty lub usługi, kreować pozytywny wizerunek marki, umożliwiać wchodzenie w interakcję, edukować. A to zaledwie kilka z wielu.

Jednak koniec końców głównym celem każdej strony internetowej jest zachęcenie użytkowników do podjęcia konkretnej akcji — zakupu, zapisu do newslettera, wykonania telefonu, czy wypełnienia formularza kontaktowego.

Dlatego stworzenie dobrej strony to proces, który wymaga nie tylko wizji i kreatywności, ale także technicznej precyzji, wiedzy i doświadczenia. Tutaj każdy element ma swoje znaczenie i wpływa na ostateczny efekt. Każdy przycisk, obrazek, treść i interakcja musi być starannie przemyślany, aby skutecznie kierować użytkowników w stronę zamierzonego działania. To sztuka łączenia estetyki, funkcjonalności i celów biznesowych w jedną spójną całość.

Poznaj konsekwencje braku profesjonalnej strony

Nieświadomość marki wśród grupy docelowej

Bez dobrze przygotowanej strony Twoja marka jest niewidoczna dla potencjalnych klientów, którzy szukają produktów lub usług online.

Okrojone możliwości marketingu

Tracisz szansę na skuteczną promocję swojej marki, na przykład poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO) lub kampanie płatne.

Nieefektywna komunikacja z klientami

Ciężko jest Ci na bieżąco informować o nowych produktach, promocjach czy zmianach w działalności firmy.

Ograniczona wiarygodność

Twoja marka może dawać wrażenie niewiarygodnej przez brak strony lub przestarzały design. W efekcie tracisz szansę na zwiększenie sprzedaży.

Lepiej ugruntowana pozycja konkurencji

Jeśli Twoja konkurencja posiada dobre strony, podczas gdy Ty nie masz jej wcale lub jest przestarzała, narażasz się na ogromne straty — klient wybierze to, co zrobi na nim większe i lepsze wrażenie.

Trudności w zbieraniu danych i analizie

Zbieranie danych o grupie docelowej i jej zachowaniach jest maksymalnie utrudnione, a Ty nie masz pewności, co działa, a co wymaga poprawy.

Brak platformy do sprzedaży online

Jeśli planujesz działać w branży e-commerce i nie zapewnisz swoim klientom wygodnej ścieżki zakupowej, tracisz sporo możliwości sprzedaży produktów lub usług online.

Obniżony zasięg

Jesteś ograniczony do lokalnego rynku i nie masz możliwości, aby dotrzeć do klientów niezależnie od ich lokalizacji.

Dlaczego warto mieć stronę internetową?

Krótko mówiąc, strona internetowa to doskonały sprzedawca Twoich produktów lub usług, który nie tylko da Ci rzetelne informacje o Twojej grupie docelowej, ale również zwiększy wiarygodność Twojej marki, przedstawi jej wartości i zaprezentuje ofertę. A to wszystko, by pozyskać jak najwięcej lojalnych klientów.

Kreowanie wizerunku marki w Internecie

Strona to Twoja cyfrowa wizytówka, świetna do budowania wizerunku. Możesz tutaj pokazać wyjątkowe wartości, którymi się kierujesz; przedstawić ludzi, którzy stoją za marką czy sprzedać swoje produkty lub usługi. 

Atrakcyjne przedstawianie oferty

Gdzie jest lepsze miejsce na przedstawienie oferty, jeśli nie na stronie? To właśnie tutaj masz na to nieograniczone możliwości. Im lepiej zaprezentujesz swoje produkty lub usługi, tym więcej będziesz sprzedawać.

Prowadzenie działań marketingowych

Mając stronę internetową, zyskujesz dostęp do tysięcy potencjalnych klientów. Pozycjonowanie, AdWords, E-mail Marketing, Social Media — to wszystko pomoże Ci poszerzyć zasięg, skutecznie przyciągnąć grupę docelową i pokazać jej, co masz do zaoferowania.

Globalne możliwości

Nie musisz podróżować, aby dotrzeć do potencjalnych klientów ze swoją ofertą. Mamy XXI wiek, a strony otwierają przed Tobą każdy zakątek świata, gdzie tylko jest zasięg.

Zwiększenie wiarygodności i zaufania

Im lepiej dasz się poznać, tym bardziej ludzie będą chcieli robić z Tobą interesy. Dobrze zrobiona strona pozwoli Ci zwiększyć wiarygodność swojej marki i zbudować zaufanie.

Źródło informacji na temat zachowań i potrzeb użytkowników

Dzięki śledzeniu zachowań użytkowników wyciągniesz wnioski, które pomogą Ci dopracować swoje działania.

Automatyzacja pracy

Strona internetowa może dla Ciebie pracować, nawet gdy śpisz. Dosłownie. Umożliwia automatyzację wielu działań, chociażby umawianie wizyt czy spotkań i sprzedaż.

Oszczędność czasu

Wartościowa strona odpowiada na wszystkie możliwe pytania potencjalnych klientów, rozwiewa obiekcje i zachęca do zakupu. Krótko mówiąc, informuje i pozyskuje klientów za Ciebie, oszczędzając Twój czas.

Zwiększenie świadomości marki

Jak powiedział Vincent Severski — „Jeśli czegoś nie ma w internecie, to nie istnieje”. Gdy pojawiasz się w wynikach wyszukiwania, przestajesz być anonimowy. Twoi klienci mogą Cię znaleźć i zapoznać się z Twoją ofertą.

Jakie strony możemy dla Ciebie wykonać?

Niezależnie od tego, co potrzebujesz, stworzymy dla Ciebie stronę, która będzie doskonale pełnić swoją rolę. 

Strona internetowa od A do Z

Idealna dla firm, które chcą stworzyć całą stronę. Jej zadaniem jest prezentować markę, usługi lub produkty w pełnym zakresie, zapewniając przy tym wyjątkowe doświadczenia użytkownikowi.

Landing Page

Świetnie nadaje się do konkretnych kampanii marketingowych, eventów lub promocji produktu. Landing Page to jednostronicowa strona skupiająca się na jednym celu, np. generowaniu leadów lub sprzedaży. Jest prosta, ale bardzo efektywna.

Budowa sklepów internetowych

Sklepy online, które łączą funkcjonalność z estetyką, zapewniając łatwą i bezpieczną sprzedaż. Dbamy o to, aby ścieżka zakupowa klienta była maksymalnie uproszczona, aby zminimalizować liczbę porzuconych koszyków.

Platformy e-learningowe

Projektujemy i rozwijamy platformy edukacyjne, umożliwiające prowadzenie kursów online w nowoczesny sposób. Dzięki naszym rozwiązaniom będziesz efektywnie zarządzać treścią edukacyjną i interakcją z kursantami.

Dedykowane rozwiązania

Nietypowe wymagania nie stanowią dla nas problemu. Możemy zintegrować się z zewnętrznymi systemami, aplikacjami webowymi i stworzyć inne niestandardowe rozwiązania. Tutaj ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia.

Co wchodzi w ramach usługi?

Zbudujemy dla Ciebie stronę, która będzie szybka i responsywna, zapewniając doskonałą prezentację firmy, z łatwą integracją narzędzi marketingowych i analitycznych oraz możliwością elastycznej rozbudowy w przyszłości. Strony tworzymy w oparciu o system WordPress, co ułatwia zarządzanie treścią i daje szerokie możliwości dostosowania jej do swoich potrzeb w prosty i intuicyjny sposób. Ponadto zapewniamy stabilny hosting oraz warsztat wdrożeniowy, podczas którego wytłumaczymy Ci, jak obsługiwać stronę i wprowadzać na niej zmiany.

Makiety UX (User Experience)

W zależności od Twoich potrzeb tworzymy prototypy i schematy, które pomagają wizualizować układ i funkcjonalność strony przed rozpoczęciem właściwego procesu projektowania.

Design

Wykonujemy projekt graficzny strony, opierając się na Twoich celach i tego, czego oczekujesz od swojej strony internetowej. Dodajemy elementy, które na podstawie naszego doświadczenia i wiedzy pomogą Ci zrealizować cele biznesowe. Tutaj wszystko ma znaczenie, nawet kolor i wielkość przycisku.

Wdrożenie

Przekształcamy graficzny projekt w funkcjonalną stronę internetową.
Dbamy o responsywność, zapewniając, że strona będzie prawidłowo wyświetlać się na różnych urządzeniach i rozdzielczościach.
Integrujemy system zarządzania treścią (CMS) umożliwiający łatwą i samodzielną edycję oraz aktualizację treści na stronie.

Analityka

Głównym zadaniem strony jest sprzedawać, dlatego implementujemy narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, które umożliwiają śledzenie i analizowanie ruchu na stronie. Dzięki temu w końcu zyskasz cenne dane, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje, a w efekcie pozyskiwać więcej klientów.

Utrzymanie

Nasza praca nie kończy się w momencie postawienia strony — dbamy o utrzymanie strony na serwerze, czyli hosting. Dzięki temu masz pewność, że nie stracisz swojej strony internetowej lub innych danych.

W jaki sposób budujemy stronę internetową?

Analiza potrzeb

Określamy, co chcesz osiągnąć dzięki stronie, kto jest Twoją grupą docelową, jakie są jej potrzeby i jakie funkcje strona powinna posiadać.

Ustalenie zakresu

Decydujemy o zakresie projektu, w tym o funkcjonalnościach, które strona będzie zawierać, oraz o ramach czasowych realizacji projektu.

Harmonogram prac

Tworzymy plan działania z konkretnymi terminami dla poszczególnych etapów projektu.

Struktura

Na tym etapie opracowujemy strukturę informacji strony, czyli sposób, w jaki treści i funkcje będą zorganizowane i jak będą ze sobą współdziałać.

Design

Po zatwierdzeniu struktury projektujemy wygląd strony, w tym układ, kolory, fonty i inne elementy wizualne. Uwzględniamy Twoją identyfikację wizualną i najważniejsze cele marki. Wszystko ma być spójne, czytelne i… zapadające w pamięć.

Wdrożenie

Przekształcamy projekt graficzny w działającą stronę internetową, kodując funkcje i interaktywne elementy.

Testy

Zanim oddamy stronę w Twoje ręce, sprawdzamy ją pod kątem błędów, problemów z użytecznością oraz jej kompatybilności z różnymi przeglądarkami i urządzeniami.

Finalizacja i utrzymanie

Po przetestowaniu i poprawieniu ewentualnych błędów uruchamiamy stronę. Wówczas przekazujemy Ci wszelkie dostępy i zapewniamy Ci warsztat wdrożeniowy. Następnie przechodzimy do etapu utrzymania, czyli dbania o opłacanie domeny i serwera w terminie, dzięki czemu masz pewność, że nie stracisz swojej strony.

Rozpocznij tworzenie
skutecznej strony

„Trudno jest znaleźć rzeczy, które nie będą sprzedawane online” — powiedział Jeff Bezos, twórca Amazonu. Dlatego zastanów się — czy stać Cię na brak strony internetowej?

Zbudujemy dla Ciebie stronę, dzięki której Twoja grupa docelowa będzie miała szansę trafić na Twoje rozwiązania, poznać historię Twojej marki i zdobyć odpowiedzi na pytania. Wystarczy, że wypełnisz formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby przedstawić szczegóły.

Łukasz Piwowar

Founder MOVES

Wypełnij formularz

Często zadawane
pytania

Co to jest lejek marketingowy?

Lejek marketingowy to model, który ilustruje ścieżkę klienta od pierwszego kontaktu z Twoją marką aż do zakupu.

Dlaczego lejki marketingowe są ważne?

Lejki pomagają dostosować działania marketingowe do rzeczywistości, czyli do tego, w jaki sposób Twój potencjalny klient kupuje.

Jak mierzyć skuteczność lejka marketingowego?

Dla każdego etapu należy wyznaczyć odpowiednie KPI, czyli wskaźniki efektywności, które następnie monitorujesz. Nawet w Excelu.

Dla kogo są lejki marketingowe?

Dla każdego biznesu. Nie ważne czy sprzedajesz w sektorze B2B, czy B2C. Lejki marketingowe pozwalają budować skuteczny marketing.