Prowadzenie
płatnych kampanii

Google, YouTube, Facebook, LinkedIn – łączymy i dobieramy kanały tak, aby współpracowały ze sobą i realizowały postawione cele.

Dlaczego warto korzystać z płatnych kampanii?

Ponad 88% populacji Polski regularnie używa Internetu, a więcej niż 2/3 z nich aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Kampanie płatne gwarantują dotarcie do tych, którzy naprawdę potrzebują Twoich produktów lub usług, czego zasięgi organiczne nie zawsze są w stanie zapewnić. 

Reklamy w Internecie stanowią nieocenione narzędzie do zwiększenia świadomości marki, poprawy konwersji, sprzedaży i budowania lojalności klientów. Precyzyjne targetowanie i dostosowywanie komunikacji do specyficznych grup docelowych sprawiają, że działania marketingowe przynoszą lepsze wyniki. Dzięki kampaniom płatnym budujesz relacje, które przekładają się na realne korzyści — więcej lojalnych klientów i większą sprzedaż.

Nie pozwól, aby Twoja marka pozostała w tyle. Wykorzystaj potencjał kampanii płatnych, aby zaistnieć tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa.

Problemy, które pomagamy rozwiązać

Brak nowych leadów

Twoje profile w social mediach odwiedza niewiele osób, a jeszcze mniej pozostawia po sobie jakiś ślad w postaci lajka, komentarza, czy udostępnienia.

Niewymierne wyniki do budżetu

Twoja grupa docelowa codziennie przegląda media społecznościowe, ale wciąż nie wie o istnieniu Twojej marki. 

 

Brak skutecznej optymalizacji

Wiesz wszystko o swoim produkcie, czy usługach, ale nadal nie jesteś pewien, komu chcesz je sprzedać. 

Niespójna komunikacja

Chcesz, aby Twoje social media dawały wartość i były ciekawe, ale to, co tworzysz i gdzie udostępniasz, jest nietrafione? Na Twojej ścieżce pojawiają się przypadkowe osoby, które nie są Twoją grupą docelową?

Dlaczego reklamy są doskonałą inwestycją?

Być może reklamy to dla Ciebie czarna magia. A może Twoje wcześniejsze doświadczenie utwierdza Cię w przekonaniu, że to inwestycja, która się nigdy nie zwraca. Jednak statystyki mówią jasno — dobrze zrobione kampanie płatne przynoszą efekty. I nowych klientów. 

O tyle reklamy mogą zwiększyć świadomość marki
0 %
Użytkowników klika reklamy, aby znaleźć wiarygodne i rzetelne informacje o produkcie
0 %
Wszystkich zakupów na świecie dokonuje się online.
0 %

Co może zyskać Twój biznes?

01

Stworzenie strategii reklamowej

Opracujemy lejki marketingowe, dzięki którym będziemy trafiać do potencjalnych klientów z odpowiednimi treściami i w odpowiednim czasie. 

02

Precyzyjne targetowanie

Dzięki dokładnym danym, jak na przykład demografia, zainteresowania, zachowania oraz lokalizacja. Skutecznie, trafiamy do osób najbardziej zainteresowanych Twoim produktem lub usługą.

03

Różnorodne i kreatywne formaty

Stawiamy na kreatywne i różnorodne formaty reklam — od grafiki po video.
Przyciągniemy uwagę Twoich odbiorców i wywołamy w nich chęć zakupu. Nawet nie zauważą, że nie mogą oderwać się od reklamy.

04

Budowanie świadomości marki i lojalności klientów

Nie każdy jest od razu gotowy na zakup, dlatego zwiększymy rozpoznawalność Twojej marki, aby była brana pod uwagę przy zakupie.

05

Wzrost konwersji

Nie pozwolimy, aby umknął Ci choć jeden potencjalny klient. Niezależnie od Twojego celu — czy to zwiększenie sprzedaży, czy aktywności pod postami — podkręcimy wyniki. Z naszą pomocą statystyki pójdą w górę.

06

Optymalizacja i stabilność

Szczegółowo śledzimy i analizujemy wyniki, co pozwala na optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym i lepsze zarządzanie budżetem. Nie przepalamy Twoich pieniędzy na nieefektywne działania. Ponadto masz ciągły wgląd w wyniki.

07

Raportowanie

Dostarczamy regularne raporty, abyś miał pełny wgląd do efektów naszych działań i mógł śledzić postępy.

Jak tworzymy skuteczne reklamy?

buyer

1. Analiza Twojej firmy i grupy docelowej

Zanim przystąpimy do planowania i tworzenia płatnych kampanii, musimy zrozumieć Twoją firmę, jej wizję, filozofię i cele. Poznamy grupę docelową, jej problemy, wyzwania i obiekcje. Przeanalizujemy działania konkurencji i sytuację rynkową. To wszystko po to, aby opracować strategię, która da najlepsze efekty.

lejki

2. Stworzenie lejka marketingowego

Gdy mamy już pełen obraz Twojej marki, jej Buyer Persony i konkurencji. Projektujemy i wdrażamy lejek marketingowy, który poprowadzi potencjalnych klientów przez proces zakupowy.

tresci

3. Zaprojektowanie i wdrożenie kampanii

Następnie przechodzimy do najważniejszego — tworzymy efektywne treści, opracowujemy kreatywne materiały reklamowe oraz konfigurujemy kampanie. Mamy jeden cel — dowieźć jak najlepsze wyniki, aby Twój biznes stale się rozwijał.

Campaign

4. Optymalizacja kampanii reklamowych

Trzymamy rękę na pulsie. Nasza praca nie kończy się na puszczeniu reklam w świat — podążamy razem z nimi. Obserwujemy, wyciągamy wnioski, a w razie potrzeby dokonujemy zmian. Nie przepalamy Twojego budżetu, tylko wydobywamy z niego pełnię możliwości, aby mieć pewność, że rezultat spełni Twoje oczekiwania. A nawet je przekroczy.

Rozpocznij pozyskiwanie
nowych klientów

Reklama dźwignią handlu – tak mawiają i mają rację. Twoja firma pozyska klientów, tylko wtedy, gdy będą o niej wiedzieć. Nawet najbardziej znane marki jak McDonald czy Pepsi wciąż wykorzystują płatne reklamy mimo tego, że są rozpoznawalni. Po prostu wiedzą jak duże znaczenie w biznesie ma reklama i ciągła komunikacja z odbiorcami. 

Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wspólnie opracujemy wstępny plan na tworzenie płatnych reklam.

Dominik Kumala

Founder & MOVES Leads Accelerator Expert
dominik@moves.pl
Poznajmy się na LinkedIn

Łukasz Piwowar

Founder & MOVES Tech Harmony Creator
lukasz@moves.pl
Poznajmy się na LinkedIn

Wypełnij formularz





    Co to jest lejek marketingowy?

    Lejek marketingowy to model, który ilustruje ścieżkę klienta od pierwszego kontaktu z Twoją marką aż do zakupu.

    Dlaczego lejki marketingowe są ważne?

    Lejki pomagają dostosować działania marketingowe do rzeczywistości, czyli do tego, w jaki sposób Twój potencjalny klient kupuje.

    Jak mierzyć skuteczność lejka marketingowego?

    Dla każdego etapu należy wyznaczyć odpowiednie KPI, czyli wskaźniki efektywności, które następnie monitorujesz. Nawet w Excelu.

    Dla kogo są lejki marketingowe?

    Dla każdego biznesu. Nie ważne czy sprzedajesz w sektorze B2B, czy B2C. Lejki marketingowe pozwalają budować skuteczny marketing.