Dowiedz się, jak za pomocą różnych działań i sprawdzonych narzędzi zbudować działający proces generowania wartościowych leadów B2B.
Dzięki temu skutecznie dotrzesz ze swoimi działaniami do kluczowych decydentów, wypełnisz swój lejek realnymi szansami sprzedaży, a przede wszystkim — pozyskasz nowych, lojalnych klientów, co pozwoli Ci rozwinąć swoją firmę.
Na tym webinarze pokażę Ci, w jaki sposób zbudować pierwszy system generowania leadów, który jest świetnym wstępem do budowy stabilnego źródła pozyskiwania wartościowych leadów B2B.
Będziesz wciąż wydawać budżet marketingowy na działania, które nie przynoszą nowych klientów. Nieudane rozmowy sprzedażowe, rosnąca presja w związku z niezrealizowanymi celami i wynagrodzenia handlowców, które już dawno przestały się zwracać. To wszystko nie tylko marnuje czas, zasoby i pieniądze, ale przede wszystkim hamuje rozwój Twojej firmy.
Dlatego tak ważne jest, aby na podstawie Buyer Persony, propozycji wartości i sprawdzonych narzędzi zbudować uporządkowany proces generowania leadów, który zapewni Ci stabilny przypływ wartościowych kontaktów. Czyli takich, które mają wysoki potencjał sprzedażowy.
Podczas bezpłatnego webinaru zdradzę Ci, jak zbudować skuteczny system, który pozwoli Ci dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach potrzebujących Twoich produktów lub usług B2B.
Dowiesz się, jak odróżnić leady, które faktycznie są gotowe na kontakt z działem sprzedaży, od tych, które dopiero weszły w etap zainteresowania. Dzięki temu Twój zespół sprzedaży będzie pracować tylko z najbardziej wartościowymi leadami.
Wyjaśnię Ci, od czego należy zacząć budowanie procesu generowania leadów B2B. Poznasz kluczowe kroki, od których zależy sukces Twoich działań.
Udostępnię Ci sprawdzone narzędzia, takie jak szablon Buyer Persony czy propozycji wartości, dzięki którym dużo łatwiej dobierzesz i skoordynujesz odpowiednie działania.
Podzielę się sprawdzonymi metodami optymalizacji działań marketingowych, w tym jak mierzyć efekty z użyciem narzędzi takich jak Google Analytics 4 oraz Clarity. Dowiesz się, jak poprawnie tagować źródła leadów za pomocą UTM, oraz poznasz sposoby, które zwiększą skuteczność sprzedaży.
Dowiesz się, jak powinien wyglądać skuteczny proces generowania leadów B2B, który pozwoli Ci pozyskiwać pierwsze, dobrej jakości kontakty.
Dzięki uporządkowanym działaniom zaczniesz docierać z odpowiednimi komunikatami do precyzyjnie określonej Buyer Persony, co zapewni Ci regularny przypływ lojalnych klientów.
Twoi handlowcy przestaną marnować swój czas i potencjał na słabej jakości kontakty. Zamiast tego skupią się na dobrze dopasowanych leadach B2B, co ułatwi im osiąganie celów.
Nauczysz się, jak zoptymalizować swoją stronę pod kątem konwersji, tak aby przekształcała odwiedzających w wartościowe leady. Poznasz techniki, które zwiększają zaangażowanie użytkowników i zachęcają ich do dokonania akcji.
Zamiast przepalać budżet marketingowy na nieefektywne działania, skupisz się na tych, które przyniosą Ci pierwszy zwrot z inwestycji.
Zbudowanie skutecznego procesu generowania leadów B2B to jedno, ale na koniec dnia chodzi o to, aby Twój biznes się rozwijał. Dlatego na webinarze przekażę Ci wiedzę i wskazówki, które pomogą Ci zdobyć nowych klientów, co jest niezbędne do skalowania firmy.
Po ponad 6 latach doświadczenia w rozwijaniu 3 firm w obszarze B2B. Wiem jedno. Doskonały środek nie istnieje, a nawet schematy bywają złudne. Dlatego uważam, że marketing to w pewnym sensie gra, na najtrudniejszym poziomie trudności. Niekiedy przechodzisz tę samą misję kilka razy i za każdym razem podchodzisz do niej inaczej. W końcu osiągasz cel i kończysz ten poziom. Tak właśnie jest w marketingu, czasami kilka razy należy podejść do jednego elementu i odkryć to co działa.
Zarezerwuj swoje miejsce na bezpłatnym webinarze, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak krok po kroku ułożyć proces generowania wartościowych leadów oraz z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji.
Wysyłając swoje dane wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie zgodnie z polityką prywatności. Administratorem Twoich danych będzie MOVES Sp. z o.o., ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków, NIP: 6793243320
MOVES Sp. z o.o.
ul. Zamknięta 10/1.5
30-554 Kraków
KRS: 0000981679,
REGON: 522549288,
NIP: 6793243320
© 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MOVES sp. z o.o.