Bezpłatny Webinar​ – 10 października 2024, godz. 11:00

Jak samodzielnie generować wartościowe leady B2B?

Dowiedz się, jak za pomocą różnych działań i sprawdzonych narzędzi zbudować działający proces generowania wartościowych leadów B2B

Dzięki temu skutecznie dotrzesz ze swoimi działaniami do kluczowych decydentów, wypełnisz swój lejek realnymi szansami sprzedaży, a przede wszystkim — pozyskasz nowych, lojalnych klientów, co pozwoli Ci rozwinąć swoją firmę.

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Dominik Kumala Avatar

Dominik Kumala

Na tym webinarze pokażę Ci, w jaki sposób zbudować pierwszy system generowania leadów, który jest świetnym wstępem do budowy stabilnego źródła pozyskiwania wartościowych leadów B2B. 

Wypełnij formularz, aby zapisać się na webinar

    Próbujesz generować wartościowe leady B2B, ale…

    01

    Trudno jest Ci dotrzeć do kluczowych decydentów w firmach, które naprawdę potrzebują Twoich produktów lub usług B2B.

    02

    Pomimo różnych działań, do Twojego lejka wpada wciąż zbyt mało leadów, a to oznacza kolejny miesiąc bez nowych klientów.

    03

    Nawet jeśli uda Ci się pozyskać nowe leady, to są słabej jakości i nic z nich nie wynika.

    04

    Handlowcy są coraz bardziej sfrustrowani, ponieważ marnują czas na kontakty z niskim potencjałem sprzedażowym.

    05

    Znacznie wydłuża się cykl sprzedażowy, który mimo usilnych prób domknięcia transakcji, kończy się porażką.

    06

    Zwiększasz budżet marketingowy, aby w końcu pozyskać nowych klientów. Jednak bez odpowiednio dobranych działań, historia zatacza koło i wracasz do punktu numer 1.

    Jeśli nie masz dobrze przemyślanego
    i zaplanowanego procesu generowania leadów B2B, ciężko będzie Ci przerwać to błędne koło

    Będziesz wciąż wydawać budżet marketingowy na działania, które nie przynoszą nowych klientów. Nieudane rozmowy sprzedażowe, rosnąca presja w związku z niezrealizowanymi celami i wynagrodzenia handlowców, które już dawno przestały się zwracać. To wszystko nie tylko marnuje czas, zasoby i pieniądze, ale przede wszystkim hamuje rozwój Twojej firmy

    Dlatego tak ważne jest, aby na podstawie Buyer Persony, propozycji wartości i sprawdzonych narzędzi zbudować uporządkowany proces generowania leadów, który zapewni Ci stabilny przypływ wartościowych kontaktów. Czyli takich, które mają wysoki potencjał sprzedażowy. 

    Przekonaj się, jak powinien wyglądać proces generowania jakościowych leadów B2B

    Podczas bezpłatnego webinaru zdradzę Ci, jak zbudować skuteczny system, który pozwoli Ci dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach potrzebujących Twoich produktów lub usług B2B.

    Klasyfikacja leada sprzedażowego

    Dowiesz się, jak odróżnić leady, które faktycznie są gotowe na kontakt z działem sprzedaży, od tych, które dopiero weszły w etap zainteresowania.  Dzięki temu Twój zespół sprzedaży będzie pracować tylko z najbardziej wartościowymi leadami.

    Budowanie skutecznego procesu generowania leadów B2B

    Wyjaśnię Ci, od czego należy zacząć budowanie procesu generowania leadów B2B. Poznasz kluczowe kroki, od których zależy sukces Twoich działań. 

    Przydatne narzędzia, dzięki którym zwiększysz skuteczność działań

    Udostępnię Ci sprawdzone narzędzia, takie jak szablon Buyer Persony czy propozycji wartości, dzięki którym dużo łatwiej dobierzesz i skoordynujesz odpowiednie działania. 

    Optymalizacja działań i automatyzacja procesu

    Podzielę się sprawdzonymi metodami optymalizacji działań marketingowych, w tym jak mierzyć efekty z użyciem narzędzi takich jak Google Analytics 4 oraz Clarity. Dowiesz się, jak poprawnie tagować źródła leadów za pomocą UTM, oraz poznasz sposoby, które zwiększą skuteczność sprzedaży. 

    Dlaczego warto wziąć udział w bezpłatnym webinarze?

    tresci

    Zaczniesz pozyskiwać wartościowe leady B2B

    Dowiesz się, jak powinien wyglądać skuteczny proces generowania leadów B2B, który pozwoli Ci pozyskiwać pierwsze, dobrej jakości kontakty.

    icon_conversation_yellow

    Zyskasz stabilne źródło pozyskiwania nowych klientów

    Dzięki uporządkowanym działaniom zaczniesz docierać z odpowiednimi komunikatami do precyzyjnie określonej Buyer Persony, co zapewni Ci regularny przypływ lojalnych klientów.

    icon_eye_yellow

    Zwiększysz skuteczność działań sprzedażowych

    Twoi handlowcy przestaną marnować swój czas i potencjał na słabej jakości kontakty. Zamiast tego skupią się na dobrze dopasowanych leadach B2B, co ułatwi im osiąganie celów.

    lejki

    Znacznie skrócisz cykl sprzedażowy

    Nauczysz się, jak zoptymalizować swoją stronę pod kątem konwersji, tak aby przekształcała odwiedzających w wartościowe leady. Poznasz techniki, które zwiększają zaangażowanie użytkowników i zachęcają ich do dokonania akcji.

    icon_prospecting_yellow

    Osiągniesz zwrot z inwestycji

    Zamiast przepalać budżet marketingowy na nieefektywne działania, skupisz się na tych, które przyniosą Ci pierwszy zwrot z inwestycji.

    Campaign

    Zbudowanie skutecznego procesu generowania leadów B2B to jedno, ale na koniec dnia chodzi o to, aby Twój biznes się rozwijał. Dlatego na webinarze przekażę Ci wiedzę i wskazówki, które pomogą Ci zdobyć nowych klientów, co jest niezbędne do skalowania firmy.

    Zastanawiasz się, czy ten webinar jest dla Ciebie? Zdecydowanie tak, jeśli:

    Jesteś właścicielem firmy, w której oferujesz produkty lub usługi B2B i chcesz skalować swój biznes.

    Dopiero wkraczasz na rynek ze swoimi produktami lub usługami B2B i potrzebujesz zdobyć pierwszych, lojalnych klientów.

    Masz trudność w pozyskiwaniu nowych klientów.

    Działania nastawione na generowanie leadów trafiają do nieodpowiedniej grupy docelowej, co przepala budżet marketingowy.

    Chcesz wypracować dobrze działający proces, który zapewni Ci stabilne źródło pozyskiwania wartościowych leadów B2B.

    Dział sprzedaży nie osiąga oczekiwanych wyników i coraz rzadziej domyka transakcje, mimo wielu godzin poświęconym rozmowom sprzedażowym.

    Prowadzący

    Dominik Kumala

    Po ponad 6 latach doświadczenia w rozwijaniu 3 firm w obszarze B2B. Wiem jedno. Doskonały środek nie istnieje, a nawet schematy bywają złudne. Dlatego uważam, że marketing to w pewnym sensie gra, na najtrudniejszym poziomie trudności. Niekiedy przechodzisz tę samą misję kilka razy i za każdym razem podchodzisz do niej inaczej. W końcu osiągasz cel i kończysz ten poziom. Tak właśnie jest w marketingu, czasami kilka razy należy podejść do jednego elementu i odkryć to co działa.

    Zdobądź praktyczną wiedzę, dzięki której skutecznie pozyskasz nowych klientów dla swojej firmy B2B

    Zarezerwuj swoje miejsce na bezpłatnym webinarze, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak krok po kroku ułożyć proces generowania wartościowych leadów oraz z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji.

    Wypełnij formularz, aby zapisać się na bezpłaty webinar

    Wysyłając swoje dane wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie zgodnie z polityką prywatności. Administratorem Twoich danych będzie MOVES Sp. z o.o., ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków, NIP: 6793243320