Poznaj sprawdzone praktyki i narzędzia, dzięki którym krok po kroku stworzysz skuteczną kampanię cold mailingową generującą naprawdę kaloryczne leady. Nauczysz się samodzielnie konfigurować wszystkie techniczne aspekty, skutecznie omijać filtry antyspamowe oraz tworzyć przekonujące treści, które zachęcą odbiorców do klikania w Twoje wiadomości i nawiązywania kontaktu.
Jeśli myślisz o rozpoczęciu kampanii cold mailingowej lub już prowadzisz takie działania, z pewnością zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców i osiągnąć zamierzone wyniki.
Niestety, często cold mailing nie przynosi oczekiwanych efektów, mimo wielu godzin poświęconych na przygotowanie kampanii, starannej selekcji adresatów czy dopracowywaniu treści.
Problem tkwi w braku wiedzy na temat fundamentalnych aspektów skutecznej kampanii cold mailingowej — sprawdzonego systemu oraz prawidłowego wdrożenia. To właśnie one decydują o tym, czy Twój email wyląduje w głównej skrzynce odbiorcy, czy też nigdy nie zostanie dostarczony, otworzony lub po prostu trafi do spamu.
To, że cold mailing nie działa, zwykle jest spowodowane tym, że serwer wysyłkowy, jak i narzędzia do mailingu nie są poprawnie skonfigurowane. Aby cold mailing dawał dobre wyniki, nie wystarczy tylko założyć skrzynkę e-mail i wysyłać wiadomości do przygotowanej listy kontaktów. Trzeba zadbać o szereg kluczowych elementów.
Z naszego e-booka dowiesz się krok po kroku, jak ustawić techniczne aspekty, aby Twoje maile trafiały do odpowiednich skrzynek. Zrobisz to całkowicie samodzielnie, nawet jeśli nigdy wcześniej nie wykonywałeś podobnych zadań.
No dobra. Wszystko mam właściwie skonfigurowane, ale wciąż bardzo mało odbiorców otwiera maile i odpowiada na nie. O co chodzi?
Techniczne aspekty to nie wszystko — musisz wiedzieć, kiedy i jak często wysyłać wiadomości, aby Twoje maile nie tylko dotarły, ale i zainspirowały odbiorcę do odpowiedzi.
Nawet jeśli masz wszystko perfekcyjnie ustawione, to nikt nie będzie klikać w Twoje wiadomości, jeśli nie dostosujesz odpowiedniej częstotliwości, pory wysyłki i co najważniejsze — tematu i treści.
Samo stworzenie wiadomości email, która przyciąga uwagę, zachęca do kliknięcia i czytania, jest połową sukcesu. Wiele kampanii ponosi porażkę na skutek słabej treści, braku personalizacji i nieefektywnego wezwania do działania. Dlatego też temat musi być interesujący, struktura wiadomości przemyślana, a treść maksymalnie dopracowana.
W e-booku tłumaczymy, jak pisać intrygujące wiadomości cold mailingowe. Czyli takie, które wyróżnią się spośród setek innych. Takie, które nie sposób będzie zignorować. Takie, które doprowadzą Twojego odbiorcę wprost do Ciebie, zachęcając go do kontaktu z Tobą.
Krótko mówiąc, nasz e-book przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia od podstaw kampanii cold mailingowych. Od technicznego zaplecza, przez optymalizację treści, aż po sprawdzone strategie i narzędzia. Dowiesz się, jak budować bazy mailingowe i jak do nich trafiać tak, aby open rate i response rate wynosił tyle, ile oczekujesz. A nawet więcej.
Opracowaliśmy ten e-book tak, aby przygotowywanie kampanii cold mailingowych było dla Ciebie prostą i szybką sprawą. Przekazujemy w nim wiedzę niezbędną do stworzenia kampanii cold mailingowej, która trafi faktycznie do Twojej Buyer Persony, a nie do spamu. Zawarliśmy w nim wskazówki, dzięki którym Twoja praca zaowocuje w nowych klientów.
Rozpoczynając naszą podróż z cold mailingiem, szybko zorientowaliśmy się, że brakuje jednego, kompleksowego źródła wiedzy. Musieliśmy przekopywać Internet, testować wszelkie narzędzia, a przede wszystkim zdobyć doświadczenie metodą prób i błędów.
Dlatego, mając za sobą lata praktyki, w tym mnóstwo sukcesów, ale też porażek w dziedzinie cold mailingu, przekazujemy Ci 76 stron praktycznej wiedzy i wiele sprawdzonych narzędzi.
Dzięki temu nie powtórzysz naszych błędów i od razu przejdziesz do rzeczy — zbudujesz skuteczne kampanie cold mailingowe, które przynoszą oczekiwane wyniki. O ile nie lepsze!
Od ponad 16 lat związany z technologią i marketingiem, od 12 lat zawodowo. Zaczynałem jako programista, aby następnie wejść w świat marketingu. Te doświadczenia pozwalają mi patrzeć na marketing z dwóch perspektyw – matematycznej oraz psychologicznej.
W otaczającym świecie szukam wzorów i struktur, których zrozumienie pozwala mi na budowanie skutecznych rozwiązań, rozwiązywanie problemów czy dostarczanie nowych, kreatywnych pomysłów.
Founder & MOVES Tech Harmony Creator
Po ponad 6 latach doświadczenia w rozwijaniu 3 firm w obszarze B2B. Wiem jedno. Doskonały środek nie istnieje, a nawet schematy bywają złudne. Dlatego uważam, że marketing to w pewnym sensie gra, na najtrudniejszym poziomie trudności. Niekiedy przechodzisz tę samą misję kilka razy i za każdym razem podchodzisz do niej inaczej. W końcu osiągasz cel i kończysz ten poziom. Tak właśnie jest w marketingu, czasami kilka razy należy podejść do jednego elementu i odkryć to co działa.
Marketing robię z pasji, uwielbiam to.
Founder & MOVES Leads Accelerator Expert
Poniżej znajdziesz najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli wśród nich nie ma Twojego — napisz do nas na adres e-mail: biuro@moves.pl
W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym, korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie lub wysyłając e-mail na adres biuro@moves.pl. Rozwiążemy Twój problem najszybciej, jak to możliwe.
79 zł 42 zł brutto
76 stron praktycznej wiedzy o cold mailingu to tylko część tego, co otrzymujesz w tej cenie. Dorzucamy pakiet bonusów, dzięki którym uporządkujesz swoje działania. Z tym zestawem dużo łatwiej będzie Ci stworzyć kampanię cold mailingową, która nie przepali Twojego czasu i pieniędzy.
MOVES Sp. z o.o.
ul. Zamknięta 10/1.5
30-554 Kraków
KRS: 0000981679,
REGON: 522549288,
NIP: 6793243320
© 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MOVES sp. z o.o.