Jak stworzyć kampanię cold mailingową, która będzie regularnie przynosić nowych klientów?

Skuteczny Cold-Mailing
dla małych i średnich firm

Poznaj sprawdzone praktyki i narzędzia, dzięki którym krok po kroku stworzysz skuteczną kampanię cold mailingową generującą naprawdę kaloryczne leady. Nauczysz się samodzielnie konfigurować wszystkie techniczne aspekty, skutecznie omijać filtry antyspamowe oraz tworzyć przekonujące treści, które zachęcą odbiorców do klikania w Twoje wiadomości i nawiązywania kontaktu.

Dni
Godzin
Minut
Sekund
ebook-skuteczny-cold-mailing
79 zł
42 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39 zł

Kilka pytań, dzięki którym szybko określisz, czy Twoja kampania cold mailingowa jest skuteczna

Czy masz stabilny przypływ zapytań z kampanii cold mailignowych?

Czy większość otrzymanych odpowiedzi na Twoje kampanie cold mailingowe jest pozytywna?
Czy wskaźnik odpowiedzi (response rate) z Twoich kampanii cold mailingowych jest powyżej >1%?
Jeśli przynajmniej jedna odpowiedź brzmiała NIE, to sygnał, że marnujesz swój czas i pieniądze. Twoja kampania cold mailignowa wymaga poprawy.

Dlaczego większość kampanii cold mailingowych nie działa?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu kampanii cold mailingowej lub już prowadzisz takie działania, z pewnością zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców i osiągnąć zamierzone wyniki. 

Niestety, często cold mailing nie przynosi oczekiwanych efektów, mimo wielu godzin poświęconych na przygotowanie kampanii, starannej selekcji adresatów czy dopracowywaniu treści.

Problem tkwi w braku wiedzy na temat fundamentalnych aspektów skutecznej kampanii cold mailingowej — sprawdzonego systemu oraz prawidłowego wdrożenia. To właśnie one decydują o tym, czy Twój email wyląduje w głównej skrzynce odbiorcy, czy też nigdy nie zostanie dostarczony, otworzony lub po prostu trafi do spamu. 

To, że cold mailing nie działa, zwykle jest spowodowane tym, że serwer wysyłkowy, jak i narzędzia do mailingu nie są poprawnie skonfigurowane. Aby cold mailing dawał dobre wyniki, nie wystarczy tylko założyć skrzynkę e-mail i wysyłać wiadomości do przygotowanej listy kontaktów. Trzeba zadbać o szereg kluczowych elementów.

Z naszego e-booka dowiesz się krok po kroku, jak ustawić techniczne aspekty, aby Twoje maile trafiały do odpowiednich skrzynek. Zrobisz to całkowicie samodzielnie, nawet jeśli nigdy wcześniej nie wykonywałeś podobnych zadań. 

No dobra. Wszystko mam właściwie skonfigurowane, ale wciąż bardzo mało odbiorców otwiera maile i odpowiada na nie. O co chodzi?  

Techniczne aspekty to nie wszystko — musisz wiedzieć, kiedy i jak często wysyłać wiadomości, aby Twoje maile nie tylko dotarły, ale i zainspirowały odbiorcę do odpowiedzi. 

Nawet jeśli masz wszystko perfekcyjnie ustawione, to nikt nie będzie klikać w Twoje wiadomości, jeśli nie dostosujesz odpowiedniej częstotliwości, pory wysyłki i co najważniejsze — tematu i treści. 

Samo stworzenie wiadomości email, która przyciąga uwagę, zachęca do kliknięcia i czytania, jest połową sukcesu. Wiele kampanii ponosi porażkę na skutek słabej treści, braku personalizacji i nieefektywnego wezwania do działania. Dlatego też temat musi być interesujący, struktura wiadomości przemyślana, a treść maksymalnie dopracowana.

W e-booku tłumaczymy, jak pisać intrygujące wiadomości cold mailingowe. Czyli takie, które wyróżnią się spośród setek innych. Takie, które nie sposób będzie zignorować. Takie, które doprowadzą Twojego odbiorcę wprost do Ciebie, zachęcając go do kontaktu z Tobą. 

Krótko mówiąc, nasz e-book przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia od podstaw kampanii cold mailingowych. Od technicznego zaplecza, przez optymalizację treści, aż po sprawdzone strategie i narzędzia. Dowiesz się, jak budować bazy mailingowe i jak do nich trafiać tak, aby open rate i response rate wynosił tyle, ile oczekujesz. A nawet więcej.

Co znajdziesz w środku e-booka?

Opracowaliśmy ten e-book tak, aby przygotowywanie kampanii cold mailingowych było dla Ciebie prostą i szybką sprawą. Przekazujemy w nim wiedzę niezbędną do stworzenia kampanii cold mailingowej, która trafi faktycznie do Twojej Buyer Persony, a nie do spamu. Zawarliśmy w nim wskazówki, dzięki którym Twoja praca zaowocuje w nowych klientów.

Mamy całkowitą pewność, że ten e-book pomoże Ci stworzyć efektywną kampanię cold mailingową

Rozpoczynając naszą podróż z cold mailingiem, szybko zorientowaliśmy się, że brakuje jednego, kompleksowego źródła wiedzy. Musieliśmy przekopywać Internet, testować wszelkie narzędzia, a przede wszystkim zdobyć doświadczenie metodą prób i błędów.

Dlatego, mając za sobą lata praktyki, w tym mnóstwo sukcesów, ale też porażek w dziedzinie cold mailingu, przekazujemy Ci 76 stron praktycznej wiedzy i wiele sprawdzonych narzędzi.

Dzięki temu nie powtórzysz naszych błędów i od razu przejdziesz do rzeczy — zbudujesz skuteczne kampanie cold mailingowe, które przynoszą oczekiwane wyniki. O ile nie lepsze!

Dorzucamy pakiet bonusów, które znacznie usprawnią Twoją pracę nad cold mailingiem

Autorzy e-booka

Synergia perspektyw

Od ponad 16 lat związany z technologią i marketingiem, od 12 lat zawodowo. Zaczynałem jako programista, aby następnie wejść w świat marketingu. Te doświadczenia pozwalają mi patrzeć na marketing z dwóch perspektyw – matematycznej oraz psychologicznej.

W otaczającym świecie szukam wzorów i struktur, których zrozumienie pozwala mi na budowanie skutecznych rozwiązań, rozwiązywanie problemów czy dostarczanie nowych, kreatywnych pomysłów.

Łukasz Piwowar

Founder & MOVES Tech Harmony Creator

Mówię jak robić, a nie tylko co robić.

Po ponad 6 latach doświadczenia w rozwijaniu 3 firm w obszarze B2B. Wiem jedno. Doskonały środek nie istnieje, a nawet schematy bywają złudne. Dlatego uważam, że marketing to w pewnym sensie gra, na najtrudniejszym poziomie trudności. Niekiedy przechodzisz tę samą misję kilka razy i za każdym razem podchodzisz do niej inaczej. W końcu osiągasz cel i kończysz ten poziom. Tak właśnie jest w marketingu, czasami kilka razy należy podejść do jednego elementu i odkryć to co działa.

Marketing robię z pasji, uwielbiam to.

Dominik Kumala

Founder & MOVES Leads Accelerator Expert

U kogo sprawdzi się e‑book
„Skuteczny Cold-Mailing dla małych i średnich firm”?

U kogo sprawdzi się e-book „Skuteczny Cold-Mailing dla małych i średnich firm”?

Ten e-book nie jest dla Ciebie, jeśli…

Ten e-book jest dla Ciebie, jeśli…

Zdecydowanie nasz e-book jest dla Ciebie, jeśli jesteś…

Wciąż masz wątpliwości co do zakupu e-booka?

Poniżej znajdziesz najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli wśród nich nie ma Twojego — napisz do nas na adres e-mail: biuro@moves.pl

Aby zakupić e-booka, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do kasy, aby dokończyć proces zakupu. Akceptujemy różne metody płatności, w tym szybki przelew (PayNow), BLIK.
Nasz e-book jest dostępny w formatach PDF, ePub oraz Mobi, dzięki czemu możesz czytać na różnych urządzeniach, takich jak komputery, tablety, e-czytniki i smartfony.
Po zakupie otrzymasz e-mail z linkiem do pobrania e-booka.
Zakup e-booka upoważnia Cię do jego osobistego użytku. Udostępnianie pliku e-booka innym osobom jest naruszeniem praw autorskich.

W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym, korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie lub wysyłając e-mail na adres biuro@moves.pl. Rozwiążemy Twój problem najszybciej, jak to możliwe.

Ze względu na cyfrowy charakter produktu, e-book nie podlega zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy.
Tak! Podaj swoje dane w formularzu zamówienia, a automatycznie wystawimy fakturę i wyślemy na Twój adres e-mail.

Wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć działającą kampanię cold mailingową za jedyne

79 zł 42 zł brutto

ebook-skuteczny-cold-mailing

76 stron praktycznej wiedzy o cold mailingu to tylko część tego, co otrzymujesz w tej cenie. Dorzucamy pakiet bonusów, dzięki którym uporządkujesz swoje działania. Z tym zestawem dużo łatwiej będzie Ci stworzyć kampanię cold mailingową, która nie przepali Twojego czasu i pieniędzy.